Rynek forex praca magisterska motywowanie


Praca licencjacka Analize techniczna i fundamentalna w processie poedjmowania decyzji inwestycyjnych na rynku Forex Witajcie. Niedugo si broni, chciabym jednak zapyta si o opini i moe o jakie dodatkowe uwagi. Wybraem dez temat ze wzgldu na moje zainteresowanie AT, ktra praktykuj od niedugiego czasu. Umieszczam poniej swj oglny zarys pracy. Wstp 1. Co to jest decyzja i inwestycja 2. Rynek finansowy 3. Forex - jak, gdzie w jakich okolicznosciach powsta 4. Jak powstaje kurs walutowy 5. Podzia analiz - fundamentalna i techniczna 6. Krtki ich opis i zasady panujce Rozdzia 1 1. Tworzenie wykresu - rodzaje wykresu 2. Wolumen, liczba otwartych kontraktow, cena 3. Tendência de Co to jest - jego podzial 4. Formacje zapowiadajce odwrcenie trendu 5. Tendência do formulário de formação 6. Srednie i ich zastosowanie w tym srednia kroczca 7. Wstga Bollingera 8. Oscylatory 9. Japoskie swiece 10. Teoria Elliota 11. Liczby Fibonacciego Rozdzia 2 1.PKB 2. Stopa procentowa 3. Inflacja 4.CPI 5. PPI Podsumowanie: 1. AT I AF dla rznych inwestorw 2. Przedstawi gwne rnice pomidzy tymi dwiema analizami Prosz o komentarze. Sabo mam rozbudowany 2 rozdzia ze wzgldu na moje sabe w tym zainteresowanie. Co mgbym pomin w rozdziale 1 lub co jeszcze doda :) Dziki wielkie ponad 2 tygodnie temu Wydaje mi si, e w planie za duo jest opisu analizy technicznej i fundamentalnej (tego czym jest). Jeli temat pracy to zastosowanie tych analiz, to w mojej opinii praca bdzie znacznie ciekawsza jeli pominiesz podstawy i cz definicji (zaoysz ich znajomo). W tym wzgldzie wiele jednak zaley od upodoba promotora. Moesz zatem doradzi si go w tej kwestii. Pozdrawiam i ycz powodzenia ponad 2 tygodnie temu Jak najbardziej :) Wikszo z tych ksikowych definicji zamierzam przedstawi screenami z wasnej grze na FOrexie:) 13 pa 2009, 13:15 Witam, para mj pierwszy post na tym fórum Czytam je od jakiegos czasu, jednak Dopiero teraz drczy mnie kwestia ktr chciabym tutaj poruszy. Studiuje zaocznie ekonomi na Uniwersytecie Szczeciskim i w tym roku przyszo mi napisa licencjatk. Para mj drugi kierunek, wic mam ju jakie dowiadczenie z tym zwizane. Przedstwi Wam temat eu planejo mojej pracy, ocenci j i napiszcie swoje uwagi, por moe mi si przydadz. Studium efektywnoci wybranych narzdzi analizy technicznej w inwestycjach na rynku Forex 1. Geneza i funkcjonowanie rynku walutowego 1.1 Historia handlu walutami 1.2 Charakterystyka rynku Forex - podmioty, instytucje (banki jak zarabiaj, fundusze, inwestorzy) - sistema de investimento - rynki walutowe - kursy walutowe (czynniki Okrelajce, rodzaje) 1.3 Podstawy rynku Forex - platformy handlowe - dwignie, loty 1.4 Ryzyko zwizane z inwestowaniem na rynku Forex - ryzyko kursowe - ryzyko ekonomiczne (bezrobocie, inflacja itp.) 2. Metody analizy technicznej 2.1 Wprowadzenie 8211 czym jest AT 2.2 Analiza trendw 2.3 Analiza formacji (opis wybranych formacji) 2.4 Analiza wskanikowa (opis wybranych wskanikw) 3. Ocena funkcjonowania wybranych narzdzi 3.1 Badanie trendw 3.2 Badanie formacji 3.3. Badanie wskanikw 3.4 Wnioski 4. Analiza techniczna, a analiza fundamentalna 4.1 Rnice pomidzy AT a AF 4.2 czenie obu technik przy prognozowaniu kursw walutowych Planeja skonsultowaem z rektorem, W. Tarczyskim, napisa pare ksiek o AT i rynkach finansowych, oglnie uwaam go za oblatanego i Kompetentnego gocia w tym temacie. Chciabym jednak pozna Wasze opinie, poniewa zastanawiam e jeszcze nad 4. rozdziaem, czy ma on w ogle sens Moe lepiej doda charakterystyk AF jako podrozdzia do rozdziau 2 i darowa sobie porwnania pomidzy AT i AF Não i jeszcze cz empiryczna. Rektor doradzi mi, abym wzi sobie jakie 2-3 pary walutowe, okres czasu 2 lata wstecz i analizowa opisane wczeniej narzdzia pod wzgldem ich efektywnoci, pniej porwna stop zwrotu z lokat, obligacjami i np. kontraktem na WIG20. Co mylicie o takiej analizie Ciko mi sobie para wyobrazi, bo niby jak mam oceni narzdzie, skoroz gry znam rezultaty waha kursowych. Moe mam napisa, jakie decyzje bym podj w danej sytuacji na podstawie danych wskanikw czy formacji, i jakie skutki para przynioso. Ale z kolei te decyzje mog por nieobiektywne, bo zna bym przyszo. Moe lepiej zaoy sobie konto demo i zaczyna z okrelon kwot, gra przez jaki okres czasu i wtedy porwna stopy zwrotu Desculpe, za dugiego posta, mam nadzieje e nie namieszaem za bardzo. Dziki za pomoc.

Comments

Popular Posts